dziwne zachowanie systemu i niestabilna praca

Nie, 12 Gru 2004, 22:08:15 CET

mistix w op.pl napisał(a):

>Witam ostatnio dokonałem upgradowania systemu. I po aktualizacji system zaczyna niestabilnie pracować i nie wiem co może być tego przyczyną, niestabilna praca objawia się tyż iż co jakiś czas dostaje podczas uruchomienia jakiejś aplikacji naruszenie ochrony pamięci i aplikacja się zamyka. Czasem jest nawet tak, że system nie potrafi się wyłączyć i podczas wyłanczania systemu dostaje wiadomości memory fault. Z komputer nic nie robiłem nie mam go podkręconego ani nic z tych rzeczy, chłodzenie jest ok temperatura oprcesora to okolo 49 stopni a w obudowie panuje temperatura okolo 35 stopni, a i posiadam Durona 1,3 Ghz i 128 DDR.

Spróbuj coś dokładniej.
Jakie aplikacje? Jakie środowisko (KDE, GNOME)? Przy wyłączaniu jakiej
usługi "i podczas wyłanczania systemu dostaje wiadomości memory fault"?
Może wtedy da się wywniokować coś więcej - na razie czarna dziura i
marketing ;P.
WK