dziwne zachowanie systemu i niestabilna praca

Nie, 12 Gru 2004, 22:20:52 CET

mistix w op.pl napisał(a):

>On Sun, 12 Dec 2004 22:08:15 +0100
>Wieslaw Kierbedz <WieslawKierbedz w farba.eu.org> wrote:
>
>Wiec jaka aplikacja to prawie ze losowo ale najczesciej mi wywala bledy w operze i konquerorze, srodowisko graficzne to wlasnej roboty FVWM, i przy wylanczaniu systemu dokladniej po wydaniu komendy halt zaczyna zamykac uslugi tam hotplug itp i nagle wywala memory fault, ale dziwna sprawa bo raz tak sie dzieje a raz nie :|

O rety nie wiedziałem, że w Sylpheed też załadowali top-posting - na
listach dyskusyjnych, to niezbyt praktyczne (i mile widziane).

OK - konqueror, to kde - jeśli się wywala, to powinieneś dostać raport
na czym - wklej przynajmniej tych kilka linii.
Ponadto - sprawdź logi bezpośrednio po zwałce.
/var/log/messages, ~/.xsession-errors, komenda: dmesg - też pożyteczna.
No dobra hotplug, itp. ale co wywala?
Przecież wypisuje to.
--
WK