dziwne zachowanie systemu i niestabilna praca

mistix@op.pl mistix w op.pl
Nie, 12 Gru 2004, 22:12:01 CET

Wiec jaka aplikacja to prawie ze losowo ale najczesciej mi wywala bledy w operze i konquerorze, srodowisko graficzne to wlasnej roboty FVWM, i przy wylanczaniu systemu dokladniej po wydaniu komendy halt zaczyna zamykac uslugi tam hotplug itp i nagle wywala memory fault, ale dziwna sprawa bo raz tak sie dzieje a raz nie :|