Jak nagrywać płyty pod PLD?

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pon, 13 Gru 2004, 08:20:22 CET

On Thu, 9 Dec 2004, Miesiu wrote:

> A może potestuj sobie na cdrw - nie bedziesz miał kosztów.....

Kiedy pisałem - na CDRW w ogóle nie da się nagrywać :) Od pewnego momentu
kosztów za dużych nie miałem bo i tak nagrywałem (próbowałem nagrywać) z
-dummy.

Ale sprawa juz nieaktualna - wlasnie wyprobowalem ide-scsi... i wyglada na
to ze to wlasnie jest to czego bylo trzeba. Wszystkie plyty nagrywaja sie
bez problemu.

Wielkie dzieki!

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004