adsl-start nie startuje z rc.local :(

Michal 'lipek' Lipka lipek w irc.pl
Pon, 13 Gru 2004, 01:19:38 CET

On Sun, 12 Dec 2004, Adam Gołębiowski wrote:

> To rzeczywiście dziwne, w moim przypadku uruchamianie adsl-start z
> poziomu rc.local działa znakomicie. Na speedtouchowym modemie.

potwierdzam...
ja mam nawet takie małe śnieszne coś oryginalne od tpsa
i to działa
pozdrawiam
lipek

załacznik 1 ;)

[root w router ~]# cat /etc/rc.d/init.d/neostrada
#!/bin/sh
# Skrypt uruchaminajacy dostep do Internetu za pomoca
# modemu ADSL Thompson Speedtouch 330 USB
# Sciezka do pliku mgmt.o po rozpakowaniu archiwum w pkt 2.2.2.
mgmt_dir=/etc/ppp

case "$1" in
    'start')
        /bin/echo -n "Startuje usluge Neostarada Plus ..."
        if [ ! -f /var/run/modem_run.pid ]; then
           /usr/local/sbin/modem_run -k -m -f ${mgmt_dir}/mgmt.o
           echo `pidof /usr/local/sbin/modem_run` > /var/run/modem_run.pid
        fi
        pppd call neostrada
        echo "OK"
        ;;