Dual IntelŽ XeonTM processors with EM64T support

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Pon, 13 Gru 2004, 08:24:36 CET

On Sun, Dec 12, 2004 at 11:26:16AM +0100, Radosław Kintzi wrote:
> Chciałbym działającego Apache-2, Postgresa, Pythona, libxml2, libxslt,

To wszystko działa na AMD64.

> librdf.

Tego nie próbowałem. Ale szansa, że nie działa raczej minimalna.

> Przy okazji chciałbym przeczytać Wasze opinie na temat serwerów
> aplikacji napisanych w Pythonie. Sam wiem o dwóch: Zope i WebWare
> (http://www.webwareforpython.org/). Pierwszego nie używałem, przy pomocy
> drugiego można naprawdę szybko napisać ciekawą sieciową aplikację.i

Zope jest ciężki i miejscami niedorobiony (w wersji X3 podobno jedno
i drugie poprawione) ale działa i ja jestem z niego zadowolony. U mnie
działa między innymi właśnie na AMD64. WebWare nie próbowałem.

> I jeszcze jedno pytanie OT (chociaż może nie powinienem): Python czy
> Java?

Jeśli o mnie chodzi, to na pewno Python ;-)

(nie lubię składni C-podobnej)

Pozdrowienia,
	Jacek