X11 a terminale do xów.

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Pon, 13 Gru 2004, 08:54:12 CET

On Sat, Dec 11, 2004 at 04:24:35PM +0100, havner wrote:

> Lol... a kto powiedzial, ze nie bedzie? ale korzysta z niego TYLKO do
> fontow w stylu X -vendor-name-... Cale Twoje mandrekowae KDE idzie
> lokalnie przez Xft/fontconfig. Poczytaj o tym zanim bzdury bedziesz
> pisal. Teoretycznie mozesz dostarczyc tylko font "misc" przez xfs a kde
> i tak bedzie mialo wszystkie fonty. Polecam taki test. Wtedy zobaczysz
> sobie ze reszta fontow nie jest brana z font servera.
Spokojnie bez unoszenia się.
Sprawdziłęm terminal stary, nie posiada wogole /usr/share/fonts/*
i działa dobrze ;-)

Chyba jednak postawię pld ra, bo nie mam czasu na experymenty.
Dodatkowo hawner sprawdz w CS jak są poinstalowane fonty na
terminalach userów, zacznij od tych najstarszych.

ziew ! OGR (c) rmf
--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba