adsl-start nie startuje z rc.local :(

Paweł Nawrocki m0nster w o2.pl
Pon, 13 Gru 2004, 08:57:42 CET

W Twoim liście datowanym 13 grudnia 2004 (07:13:55) można przeczytać:

> DEVICE=ppp0
> ONBOOT=yes
> PPPOA_EAGLE=yes

ale skad to ^^^ ? ja nie mam Sagema

> AUTH=no
> MTU=1480
> PERSIST=yes
> DEFROUTE=yes
> USEPEERDNS=yes

aktualnie w pppoe.conf mam USEPEERDNS=no
i tak bym wolal zostawic. DNSy automatycznie przypisane podczas polaczenia
nie sa najszybsze. wole zeby byly definiowane manulnie.
tak mam teraz w pppoe.conf

> PPPOA_NETADDR=192.168.60.30/24
> PAPNAME="plduser w neostrada.pl"
> PLUGIN_IFCFG_PASSWORD=yes
> PASSWORD="hasło"

> Doinstaluj także
> ppp-plugin-pppoatm-2.4.2-7
> ppp-plugin-ifcfg-password-0.1-4

zaraz to zrobie. zobaczymy co z tego wyjdzie

> pozdrawiam

ja rowniez. dzieki