aMule, epiphany...

Kamil Kosiński paladinee w o2.pl
Pon, 13 Gru 2004, 16:56:03 CET

Dnia 13-12-2004, pon o godzinie 16:30 +0100, Piotr Grymkowski
napisał(a):
> Witam
> Mam dwie sprawy:
> 1) aMule-1.2.6-2 wsumie działa spoko tylko wogole się nie wyświetla
> pasek postępu downloadu pliku oraz zniknął gdzieś przycisk "ustawienia"
> Ściągnąłem aMule z ac-test wersja 2* tylko że zaraz po uruchamianiu się
> wykrzaczał. Nie wiecie co może być nie tak?? Ew. czy jest coś innego pod
> X??
Nie wiem co może być nie tak. Ja na przykład używam xmule i działa ok.
Kiedyś używałem aMule, ale ciągle miałem jakieś problemy, więc się
przesiadłem.

> 2)Gdzieś zniknęło epiphany próbuje ściągnąć (w indexach ostatnich poldka
> jest) ale na serwerze już nie ma... Ew. szukam jakiejś małej
> przeglądarki www co by szybko chodziła pod X (gdyż moje 64mb ramu
> wysiada nawet przy firefoxie)
Hmmm. Jak nie ma jak jest. poldek --up?
A alternatywę polecę taką jak adamg i havner :)

--
Kamil (paladine) Kosiński
jid: paladine w chrome.pl   mail: paladine w pld-linux,org