Nasza strona WWW

Miesiu linux_mdk w wp.pl
Pon, 13 Gru 2004, 19:13:12 CET

Dnia pon 13. grudnia 2004 08:47, Jacek Konieczny napisał:

> Bardzo zależne od umiejętności admina. Generalnie duże, ale po
> odpowiednim tuningu może je mocno zmnieszyć. Ważne, żeby pamięci było
> dużo.

Konkrety poproszę bo nie wiem czy nie tracimy czasu.  U mnie w robocie stoi w
miarę mało obciążony komp - tylko biuro i będzie prosta strona www z dsl -1MB
ale w cale się nie dziwię że PLD na takie problemy bo nawet nikt z
dotychczasowych osób od strony nie umie podać konkretu co do wymagać
sprzętu/łącza/inne.

Pozdrawiam
Miesiu
--
ZOBACZ NAJTAŃSZY W POLSCE PLAYER MP3 W ZEGARKU NA RĘKĘ:
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=20616&order=b