Ra, Neo, Sagem

Igor Sucharzewski igor.sucharzewski w pbg.pl
Wto, 14 Gru 2004, 15:17:11 CET

Witam!

Może i temat jest oklepany, ale nie mogę znaleźć swojego przypadku.
Próbuję uruchomić routing Neo <-> Lan.
Linux - oczywiście PLD RA, jajko 2.4.20-17.
Serwerek zbudowany na płycie GA-K7N400-Pro2. Karta sieciowa zintegrowana
- Realtek 8169 (sterownik r8169 kompilowany ze źródła). Modem to Sagem
f w st 600 E2T. Modem nie działał, aż nie skompilowałem sterowników (ver.
1.9.8) z dostarczonymi na płytce od TP plikami z których budowany jest
firmware. Niestety po inicjalizacji modemu (eaglectrl -d) jakakolwiek
działalność na karcie sieciowej powoduje zawis obu interfejsów
sieciowych. Modem oczywiście też się rozłącza. Co do USB to próbowałem
ehci-hcd jak i usb-ohci. Efekt ten sam. Karta sieciowa sama działa
poprawnie. Gdzie szukać problemu?

Igor