[AC} useradd i użytkownik z kropką w środku

Marcin Sztolcman msztolcman w post.pl
Wto, 14 Gru 2004, 15:25:51 CET

Witaj Marcin Sztolcman. Napisales do mnie dnia 2004-12-14 01:44 takie
oto slowa:

> prawie wszyscy moi userzy maja kropki w nazwach i nie bylo problemu.
> moze rzadko zmieniaja hasla i nic nikt nie zglaszal.. ;)

glupia mysz... oczywiscie ze dziala. jak to testowalem to chyba juz
bylem nieprzytomny ;) i zmienilem nazwe usera tylko w passwd, a w shadow
juz nie... :P
oficjalnie potwierdzam ze passwd z userami z kropka dziala ;)

	MySZ

--
marcin/at/urzenia/dot/net :: http://urzenia.net