automatyczne logowanie

Krystian T tomczyk w op.onet.pl
Pią, 17 Gru 2004, 22:32:44 CET

Hej
Chciałbym mamie tak skonfigurować komputer, żeby nic nie musiała
wpisywać podczas uruchamiania. Znalazłem rozwiązanie na uruchamianie
X'ów bez *dm-ów i na logowanie bez hasła, ale wydaje mi się, że kiedyś
czytałem coś o automatycznym logowaniu określonego usera... tylko coś
nie mogę tego namierzyć :(
Ktoś wie gdzie tego szukać, albo podpowie jak to zrobić?
TIA
--
Pozdrawiam                 |  Mam na zbyciu kilka
Krystian T                 |  modemów HDSL Telindus + V35
                           |     + program do zarządzania
  "errare humanum est..."  |     + instrukcja