Zbudowanie kernela z wlasnym configiem.

Pawel Koska pawel w artfan.net
Sob, 18 Gru 2004, 12:06:57 CET

Witam

Chciałbym sobie zbudować rpm z kernelem, ale by był bardziej dopasowany do
moich potrzeb. Chciałbym zbudować jeden kernel który będę mógł wykorzystać na
kilku takich samych komputerach.

Chciałem zrobić coś takiego:
Zbudować
./builder -bb -r LINUX_2_6 kernel.spec
potem zainstalować kernel-source, tam odpalić make menuconfig wywalić to co mi
niepotrzebne, zapisać ten config i następnie go podmienić z tym co jest w
cvs.

Tylko nie wiem który config mogę podmienić i czy to coś da ?
Ściąga mi się z 16 różnych configów, ale pewnie dla mnie interesujący jest
kernel-i386-smp.config
kernel-i386.config
Jeśli podmienię  te configi to mi się zbuduje tak jak ja chcę ?
Czy na coś jeszcze powinienem uwagę zwrócić ?

Paweł