automatyczne logowanie

Paweł Żurowski pzurowski w pld-linux.org
Pią, 17 Gru 2004, 23:07:20 CET

Dnia 17-12-2004, pią o godzinie 22:32 +0100, Krystian T napisał(a):
> Hej
> Chciałbym mamie tak skonfigurować komputer, żeby nic nie musiała
> wpisywać podczas uruchamiania. Znalazłem rozwiązanie na uruchamianie
> X'ów bez *dm-ów i na logowanie bez hasła, ale wydaje mi się, że kiedyś
> czytałem coś o automatycznym logowaniu określonego usera... tylko coś
> nie mogę tego namierzyć :(
> Ktoś wie gdzie tego szukać, albo podpowie jak to zrobić?
> TIA

$ sudo grep nopasswd /etc/pam.d/gdm
auth            sufficient      pam_listfile.so item=user sense=allow file=/etc/security/nopasswd onerr=fail
$ sudo cat /etc/security/nopasswd
user
$

ew. /etc/pam.d/gdm-autologin + konfiguracja gdm'a

pozdrawiam
-pawel

--
Pawel Zurowski