laczenie dyskow

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 18 Gru 2004, 15:29:15 CET

Dnia sobota, 18 grudnia 2004 15:21, Adam Gołębiowski napisał:

> Jak nie raid 0 (stripping) to może raid 1 (mirroring) ?

Koledze chyba chodzi o coś w rodzaju LVM. Ale ja nie dam głowy, że w
przypadku padnięcia jednego z dysków dane na drugim będą się nadawać do
użycia. Chciałbym zresztą zauważyć, że dane mogą być podzielone między
dyski. Jeszcze jest kwestia, co będzie jak padnie dysk zawierający metadane
- wtedy dane na drugim stają się bezużyteczne. Ja w każdym razie nie mam
pojęcia.
--
Łukasz Maśko                                          ICQ: 146553537    _o)
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                          GG:   2441498    /\\