automatyczne logowanie

Krystian T tomczyk w op.onet.pl
Sob, 18 Gru 2004, 21:43:54 CET

Dnia 18-12-2004, sob o godzinie 20:46 +0100, Wojtek Hojda napisał(a):

> Te wszystkie rzeczy wykonuje KDE - owski manager logowania. Logujesz się graficznie, wyłączasz komputer kliknięciem itp. Bez grzebania w plikach, sudo, robienia ikonek na pulpicie itp.
> Zainteresuj się KDE > preferencje > administracja systemu > menedźer logowania

Tak, ale to musiałby jeszcze co nie co doinstalować (a z miejscem
krucho), a KDM/GDM wydłużają czas startu :( Wolałby jednak żeby to się
samo robiło. Nie wspomnę o satysfakcji jak to będzie działać ;)

Już było prawie dobrze jak dodałem autologin do inittab, ale miałem
respawn i nie dało się wylogować/wyłączyć, bo zaraz się logował i
wchodził do X-ów. Teraz zmieniłem respawn na once i jest lepiej, ale
jeszcze nie to co chcę - nie wyłącza się, ale wychodzi z X-ów. Jak
zwalczę to dam znać co i jak.
Krystian T

        "errare humanum est..."