automatyczne logowanie

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Sob, 18 Gru 2004, 20:41:55 CET

W odpowiedzi na twoj list wyslany do mnie dnia 12/18/2004 08:12 PM:

> Wklej to gdzieś do pliku, nadaj +x (sprawdź czy mama ma dostęp do sudo)
> i zrób jakąś ikonkę na pulpicie czy w menu K, czy na pasku obok menu K.
> Niech mama standardowo klika sobie w te ikonki.

A nie lepiej bylo po prostu zrobic automatycznego logowania poprzez KDM?
Nie musialbys tych cyrkow wyprawiac. Inna sprawa, ze mi od kilku wersji
autologowanie nie dziala (pewnie cos z PAM trzeba ustawic).

Ps. OT: po ostatnich aktualizacjach (w tym libxml z ready) valknut zaczal
mi wariowac. Wysypuje sie, GUI sie popsulo i w ogole.

--
|3 0 $ |< !   < i N e |<
http://boskastrona.xhejn.org
"make install, not love!"