Promise sara v usb - raz jeszcze

Sob, 18 Gru 2004, 22:31:28 CET

Robert Tomasik napisał(a):

> tym.
>
> Na zwykłym dysku robiłem to niejednokrotnie i wszystko działało.
> instaluje przez poldka następujące paczki:
> kernel; kernel-drm; kernel-headers; kernel-module-build;
> kernel-sound-alsa;
> i kernel-sources.
> Próbowałem różne wersje: 2.6.7-5; 2.6.8-4; 2.6.8-4.9; 2.6.9-2.tares;
> [...]

Spróbuj wygenerować jeszcze raz initrd (geninitrd --help).
I w /etc/sysconfig/geninitrd powpisuj co ci trzeba do PREMODS (uwaga - w
cudzysłowiu, oddzielone spacjami).
Może brakować modułów do obsługi twojego np. kontrolera w initrd.
Automatyka może zawodzić :(.

> read-only
>
> lub też dodawałem
> root=/dev/ram0 - zamiast root=/dev/sda1 append="init=/linuxrc
> ramdisk=8192 real_root=/dev/sda1"
>
> potem oczywiście komenda lilo
>
> komunikat jaki jest wyświetlany to:
> Cannot open root device "801" or unknown-block(8,1)
> Pleace append a correct "root=) boot option
> Kernel panic - not syncing:fs on unknown-block (8,1)
>
> Startowałem tęż PLD z tymi kernela z dysku rezerwowego ATA (myślałem,
> że może widzi dysk ale nie jako sda). System chodzi ale sg_scan go nie
> widzi

Myślę, że to znowu moduły - załaduj ten od kontrolera.

> System chodzi jedynie na skompilowanym przeze mnie kernelu 2.6.9
> z wkompilowanymi sterami PROMISE ale tak jak pisałem wcześniej nie
> widzi USB
>
> Kernela kompilowałem następująco make menuconfig
> make bzImage (cp -a bzImage /boot/vmlinuz-2.6.9)
> make modules make modules_install (potem cp System.map...)
> geninitrd /boot/initrd-2.6.9 2.6.9

No ok :) - pewnie ma na stałe obsługę twojego promise - pldowy ma
wszystko w modułach - musi być w initrd.