Trwale usuniecie danych z nosnika

Miesiu linux_mdk w wp.pl
Pon, 20 Gru 2004, 02:46:52 CET

Dnia pon 20. grudnia 2004 01:32, Witold Krecicki napisał:

> przeczytaj wczesniejsze posty w watku do ktorego piszesz zanim napiszesz...

Przyczytałem - gość chce usunąć dane z dysku czyli przemagnesować sektory -
bez używania żadnego programu mozna zrobic to samo przez nagranie jednego
długiego pliku który nadpisze wszelkie niewykorzystane miejsce - a wiec także
te sektory, gdzie były tajne dane.  Następnie wystarczy skasować ten plik.
Jeśli ilośc wolnego miejsca - czyli danych do nadpisania jest większa niż
pamięć RAM to nawet nie trzeba robić sync bo żadko kiedy koniec partycji sam
z siebie jest wykorzystany.  Sposób prosty i muślę, że jest skuteczny.
daruję sobie odbijanie piłeczki ze względu na późną porę......

Miesiu
--
ZOBACZ NAJTAŃSZY W POLSCE PLAYER MP3 W ZEGARKU NA RĘKĘ:
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=20616&order=b