problem z dostępem do /proc (gr_sec ?)

Piotr Czechowicz piotrcze w poczta.onet.pl
Pon, 20 Gru 2004, 10:00:52 CET

Witam.

  Próbuję napisać prostego UDFa do Firebirda, z którego chciałbym się dostać
do /proc/net/dev. Niestety próba otwarcia tego pliku kończy się błędem o
braku dostępu.

Firebird skompilowany jest w arch. classic-server (odpalany jest z xinetd,
jako user firebird).
Użytkownika firebird dodałem do grupy proc, ale to nie pomogło :(

  UID odczytany w UDFie potwierdza, że jest to firebird. Co ciekawe, jak
zrobie su na firebirda, to bez problemu mogę się dostać do tego pliku. Gdzie
leży problem???

Pozdrawiam,
Piotrek