SATA i SCSI w jednym stali domku ...

Paweł Sokół px w inteks.com.pl
Pon, 20 Gru 2004, 20:19:29 CET

Dnia poniedziałek, 20 grudnia 2004 19:53, Wieslaw Kierbedz napisał:
> Miałem podobnie na czymś zupełnie innym. Promise ide raid.
> Hint: Kolejność modułów w initrd.
> linuxrc do edycji, albo kombinacje z geninitrd.
Czy coś podobnego możliwe jest (choćby teoretycznie) na sprzęcie w
układzie: kontroler IDE na płycie + dodatkowy kontroler (RAID) IDE ??
Miałem na Compaq Deskpro dysk hda na kontrolerze z płyty i hde na
kontrolerze z kością CMD640. Po jakiejś manipulacji hda przeniósł się
na CMD :( i zdaje się, że kombinowałem między innymi z initrd (nie
pamiętam, czy na pewno - to było dawno) ale bez skutku więc musiałem
usunąć CMD, a dysk wpiąć w płytę. Dysk to bardzo nowy 80GB więc na
kontrolerze ATA 133 (tym dodatkowym) chodził ładnie, a teraz nieco
muli :(

Paweł