Trwale usuniecie danych z nosnika

Michal 'lipek' Lipka lipek w irc.pl
Wto, 21 Gru 2004, 00:30:59 CET

On Mon, 20 Dec 2004, Roman Werpachowski wrote:

> O przepraszam! Można jeszcze:
>
> 1. spalić w temperaturze 1000 K
> 2. zgnieść prasą hydrauliczną
> 3. rozerwać kilogramem trotylu

albo umieścić w bardzo silnym polu magnetycznym. takim aby dysk stracił
swoje właściwości magnetyczne :)
i problem z głowy.
a btw - rozerwanie trotylem chyba nie jest w 100% skuteczne ;) podobnie
jak zgniecenie prasą;)
ale podgrzanie do odpowiednio wysokiej temperatury juz tak ;)

--
Michał 'lipek' Lipka