Problem zapisywaniem plików XPM

Adam Skowroński tytus w oldfield.org.pl
Czw, 23 Gru 2004, 17:37:56 CET

W ogóle się nie zapisują. Gimp mówi mi:

Nie można zapisać pliku
Wtyczka nie może zapisać obrazu

Spróbowałem z xpaintem - to samo. Wydaje mi się więc, że to jakieś
biblioteki, ale nie mam pojęcia, o które może chodzić
Wszystko zapisuje oprócz xpm. uprawnienia do zapisu w katalogu są.

Jedynym sposobem zapisania jest zapisanie w pcx konwersja do pnm i do
xpm, ale to nie jest wygodne.

poldek> ls -I gimp*
gimp-2.0.6-4
gimp-manual-1.0.0-7
gimp-print-2.0.6-4
gimp-print-cups-4.2.6-2
gimp-print-lib-4.2.6-2

Czy ktoś się z tym spotkał?

--
Adam Skowroński                  *  W związku z powyższym konkurencja
tytus w oldfield.org.pl            * MSIE powinna emulować błędy głównego