Problem a alsa? Problem z mikserem?

Pią, 24 Gru 2004, 01:03:27 CET

Piotr Budny napisał(a):

>Tez mam alsa + sb live + glosniki 5.1, i takze za regulacje odpowiada
>pokretlo, ewentualnie software mixer w xmms.
>O regulacji glosnosci lepiej nie mowic, bo jej po prostu nie ma.
>W mikserach co najwyzej mozna pozamieniac przednie z tylnymi, lub ze
>srodkowym (i to tak sa raczej zmiany, ktorych nie da sie sprawdzic)

Myślę, że tam powinieneś ustawić obydwa na Mixer Out (w alsamixer).
Bo zdaje się masz inaczej.

>Tak naprawde dziala tylko regulacja bass i treble, no i wspomniane
>pokretelko od glosnikow.

Działa wszystko - można nawet ustawić np. line in na gniazdo mikrofonu.
Niestety za głośność tylnych głośników odpowiada wspomniane surround, a
master ich nie tyka bezpośrednio.
Używam też wewnętrznych (na karcie) przyłączy - i tu też regulacja  działa.
:P
WK