Problem a alsa? Problem z mikserem?

Piotr Budny poducha w pf.pl
Pią, 24 Gru 2004, 00:52:09 CET

Dnia Wed, 22 Dec 2004 10:21:55 +0100
Artur Flinta <aflinta w at.kernel.pl> napisał:

> Ha, faktycznie :) u mnie za master robiło pokrętło głośności na
> kabelku jakie miałem razem z głośnikami :)

Tez mam alsa + sb live + glosniki 5.1, i takze za regulacje odpowiada
pokretlo, ewentualnie software mixer w xmms.
O regulacji glosnosci lepiej nie mowic, bo jej po prostu nie ma.
W mikserach co najwyzej mozna pozamieniac przednie z tylnymi, lub ze
srodkowym (i to tak sa raczej zmiany, ktorych nie da sie sprawdzic)
Tak naprawde dziala tylko regulacja bass i treble, no i wspomniane
pokretelko od glosnikow.

vip;

--
PGP: hkp://wwwkeys.pgp.net