[OT} Dostęp do internetu

Jaroslaw Dziubek yaro w perfect.net.pl
Wto, 28 Gru 2004, 07:44:35 CET

On Tue, 28 Dec 2004, Miesiu wrote:

> Czy _wszystkie_ Access Pointy się wieszają?  Mam tu różnicę zdań z dostawcą
> internetu i nie wiem czy gościa bić bo nie umie ich poprawnie ustawić czy też
> faktycznie jest to sprzęt podlegający tej dolegliwosci?
Jak ktos robi siec na d-linkach to jest to mozliwe :>

(ja mam u siebie osbridge i jak na razie zwiechy pojawiaja sie raz na
kilka miesiecy - zapewne z braku filtracji zasilania)

--
Yaro

       IRL: Jaroslaw Dziubek       |     "Dyplomatą jest ten, kto zna datę
    http://yaro.perfect.net.pl/    | urodzin kobiety lecz zapomina ile ma lat."
KNM Member: http://www.knm.org.pl/ |                 angielskie
 IRC: Yaro, ICQ: 1340145, GG: 1110 |