Dualboot: PLD i WinXP

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Śro, 29 Gru 2004, 08:44:34 CET

On Tue, Dec 28, 2004 at 10:49:00PM +0100, Łukasz Maśko wrote:
> Ja mam bez table i mimo to W2k wstaje. Ale po tym co dzisiaj przeżyłem przy
> instalacji XP to już mnie nic nie zdziwi jeśli chodzi o produkty
> Microsoftu.

Tak apropo xp prof, bardzo ladnie ichni instalator sie dziwi jak masz
lilo albo grub'a. Z miesiac temu mnie rozdraznil przy instalacji,
nie umial obejsc tego ze juz jest lilo + linux ;-) na hdd.

Ziew, taki lajf, nie poddawaj sie.

michal a.
--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba