Dualboot: PLD i WinXP

Maciej ''Kasprzol'' Kasprzyk kasprzol w o2.pl
Wto, 28 Gru 2004, 23:52:31 CET

Dnia Tuesday 28 December 2004 22:46, Łukasz Maśko napisał:
> Tak. Musisz naprawić bootsector dla Windows. Jeśli już to przewiduję, że
> Windows zmodyfikuje flagę aktywności partycji (znów przeniesie na hda2).
> Prawdopodobnie potrzebne będzie jeszcze raz odpalenie z płytki Linuksa i
> ustawienie tej flagi fdiskiem. Już bez instalacji lilo.

Nie da się tego wyklikać w okienkowym zarządcy dysków, ale można to uzyskać
jakim narzędziem odpalanym w emulatorze dosa (cmd.exe). Coprawda trzeba się
najpierw nieźle naszukać w pomocy, ale się da (jak kiedyś nie miałem pod ręką
livecd to tak to zrobiłem).

--
pozdrawiam - Maciej "Kasprzol" Kasprzyk
http://home.wi.ps.pl/~mkasprzyk/          Linux Registered User # 224658