Mail-notification po polsku. Było: Ikon zawiadomienia - ładne kwiatki.

Śro, 29 Gru 2004, 14:11:22 CET

Artur Flinta napisał(a):

>Faktycznie nóż się w kieszeni otwiera jak człowiek widzi oryginalne
>tłumaczenie na odpierdol. Wprawdzie poprawka też nie grzeszy
>poprawnością,

Konkrety poproszę od razu. Nie żebym awanturny był, ale patrz niżej.

>niemniej jest dla oka znacznie przyjemniejsza :)
>
>Artur

Grzeszyć nie mam zamiaru - informatyczna terminologia moją specjalnością
nie jest niestety - starałem trzymać się konwencji :>.
A kolejne błędy cały czas znajduję faktycznie - pospieszyłem się  - mea
culpa.
Parę dni używania i wyłowię resztę - na razie nie podsuwam.
--
WK