Upgrade pld

root kun13 w wp.pl
Śro, 29 Gru 2004, 16:47:04 CET

Ktoś kiedyś na tej liście napisał ze PLD to taki system przy którym
sporo sie można nauczyć. Jestem właśnie takim userem tego systemu.
Wcześniej na Mandrake potem na Suse teraz PLD (i bardzo sobie polską
dystrybucje chwale)
Do rzeczy....
chciałem upgradowac PLD na jądrze 2.6.5-1.... chodzi dokłądnie o taką
rzecz że chciałem pociągnąć przez poldka z innego serwera wersje i686
która jest na innym jądrze. Akurat zmiany jądra się nie boje bo
wyczytałem w opisie poldka że odznaczając odpowiednią opcje w
poldek.conf żródła kernela się nie zaciągną (ani tak mniemam inne rzeczy
do kernela) chodzi mi jednak o to ża na ftp.pld-linux.org gdzie jest 2.0
na i686 nie ma już XFree tylko jest X11 (boje się że mogę mieć problemy)
podobnie jeśli chodzi o różne biblioteki (np. teraz nie mogę
zainstalowac kdelibs które jest potrzebne do działąnia k3b a całego KDE
nie chcę ściągać bo siedze na wspaniałym Killer Desktop). poprosze więc
o w miarę dokładny opis/odpowiedz na moje wątpliwości. za odpowiedzi
dziekuje
Marcin