Mail-notification po polsku. Było: Ikon zawiadomienia - ładne kwiatki.

Wieslaw Kierbedz WieslawKierbedz w farba.eu.org
Śro, 29 Gru 2004, 16:49:51 CET

Artur Flinta napisał(a):

>zjadło literkę "p" - chodziło o to, że tryb rozkazujący może być na
>klawiszach, ale jako opcja w menu lub do odhaczenia powinna mieć formę
>bezosobową.

>Czuję się zaszczycony :)

>Jak tylko trochę czasu znajdę, to całość mogę przeglądnąć

przejrzeć :P

>i poprawić :)

Prześlę już na priva. Może jutro - teraz jeszcze sam poprzeglądam.

>Pytanie tylko na ile ten program jest popularny.
>
>Pozdrawiam
>
>	Artur

Programu używam ja i moja żona.
Ale chodziło raczej o to, żeby takie coś nie straszyło.
Pozdrawiam i ja
--
WK