sieciowka wireless

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 2 Lut 2004, 09:47:36 CET

Jaroslaw Dziubek napisał(a):
[...]
> Na razie uzywam jej tylko pod windowsami - pod linuksem nie mialem czasu,
> a teraz akurat nie mam mozliwosci jej sciagniecia ;>
ROTFL.
Widzisz, różnica polega na tym, że ja ją próbowałem (i ciągle próbuję)
odpalić pod Linuxem. Praktycznie. Dlatego mogę się o niej wypowiadać. A pod
Windows - owszem, działa bezbłędnie. Natomiast tuaj chodziło o kartę pod
Linuxa, nie pod Windows. Dlatego odradzam wszystkie karty na Rtl8180. Po
prostu - nie rabotajet.

--
Łukasz Maśko                                 ICQ:              146553537
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                    GG:                2441498