loadlin

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Pon, 2 Lut 2004, 11:23:37 CET

On Mon, Feb 02, 2004 at 11:20:30AM +0100, root wrote:

> Działa, dzięki. Mam jeszcze prośbe, daj jakiś namiar gdzie można poczytać
> na temat tych magicznych cyferek albo napisz jakieś krótkie objasnienie.

Szukałem i nie znalazłem nigdzie opisu do tego, a ten wpis
odpowiedział mi ktoś niedawno na tej grupie odnośnie problemów z
bootowaniem 2.6.2. Na chłopski rozum to 03 -> hda 09 -> 9 czyli 0309
-> hda9, analogicznie hda1 -> 0301, nie wiem jak dla hd(bcd).

--
Robert 'dzeus' Graużenis
LRU #291194 & PLD user