PLD AC - 2CPU

PLD Linux pld_linux w op.pl
Pon, 2 Lut 2004, 12:07:01 CET

nie wiem pewnie ktos zapomnial o czyms albo ja cos pokaszaniłem. instaluje
ACeka na serwerze 2 procesorowym. wybieram w Standard UI dwa proce i
normalnie instaluje... reset, okno logowania... patrze 8-) qrde mam 2.2.22.
no normalnie legalnie nie moge zrobic modprobe megaraid, a mount /mnt/cdrom
wypisuje ze w jaju nie mam iso9660 (czy jakoś tak) powiedzcie mi panowie
drodzy czy to błąd czy ja coś (jak zwykle:))) zeps*łem?

RA zainstalowało mi się bez problemu z smp i pięknie to chodzi:)))
AC - wersja ta przed 20040114 (nie pamiętam numeracji)

pozdro