Pakiety - co wywalic??????

WieslawKierbedz@farba.eu.org WieslawKierbedz w farba.eu.org
Wto, 3 Lut 2004, 20:23:50 CET

On Tue, Feb 03, 2004 at 07:56:00PM +0100, Marteen wrote:
> Witam...
>
> czy ktos z was moze mi napisac ktore pakiety z grupy basic w PLD Ra sa tak
> naprawde niepotrzebne? Potrzebuje to wiedziec gdyz musze zrobic
> "minidystrybucje" z obsluga MOSIX;a i ma to dzialac w ten sposob ze startuje
> wezel z plytki i plytke moge wyciagnac z napedu -> calosc zostaje w
> ramdysku. wobec powyzszego musze te grupe jeszcze odchudzic [ze wzgledu na
> minimalne wymaganie pamieciowe ktore i tak sa za wysokie].
>
> marcin
>
> ps. PILNE:(
> a o to te pakiety (spisane z instalatora)

> [...]
 chkconfig <<<<<<<<<<<<<
 cpio <<<<<<<<<<<<
> cracklib
> cracklib-dict
> dev
> fileutils
> findutils
> fix-info-dir
 geninitrd<<<<<<<<<<<<
 genromfs<<<<<<<<<<<<<
 gettext <<<<<<<<<<<<??????
> glibc
 grep ???????????????????????????????
 gzip <<<<??????????
 iproute<<<<<<<<<<<<<
> issue
> kbd
> kernel
> login
 logrotate <<<<<<<<<<<<<<
> losetup
> mawk
> mingetty
> mktemp
> modutils
> mount
 net-tools <<<<<<<<<<<<<<<<<
> pam
 pciutils <<<<<<<<<<<<<
> pdksg
 poldek <<<<<<<<<<<??????
 debug <<<<<<<<<<<?????
 pldbug <<<<<<<<<<<<<<<<
> procps
> rc-script
 rpm <<<<<<<<<<<<<<<<<<?
> sed
> setserial
> setup
> shadow
> sh-utils
 tar ?????????
 textutils ??????????
> utemper
 vim-static ??????????
To moje typy - zależnie od tego, co tam ma się dziać
oprócz tego, że ma się podnieść nastawiałem różnych znaczków ;).
Im więcej "?" tym moim zdaniem pakiet przydatniejszy.
Tych bez znaczków bym nie ruszał.
Pozdrawiam
WK