ip_conntrack: table full, dropping packet.

Arkadiusz Chomicki duch w wla.pl
Pon, 2 Lut 2004, 23:47:54 CET

On Mon, 2 Feb 2004, Roman Kolasiewicz wrote:

> Witam,

> W standardowym kernelu PLD jest wszystko:
> System Ra:
> [rkolasie w krypton rkolasie]$ rpm -q kernel iptables
> kernel-2.4.20-12
> iptables-1.2.8_20030605-6 w 2.4.20_12
> [rkolasie w krypton rkolasie]$ ls /usr/lib/iptables/libipt_connlimit.so
> /usr/lib/iptables/libipt_connlimit.so
>
> System Ac:
> [rkolasie w xenon rkolasie]$ rpm -q kernel-smp iptables
> kernel-smp-2.4.24-0.3
> iptables-1.2.9_20031209-1 w 2.4.24_0.3
> [...]

czy to znaczy ze connlimit to to samo co iplimit?

bo przeczytalem cos takiego w specu kernela
# ALWAYS use released patchomatic tarball (don't use CVS)
# DO NOT include patches from patch-o-matic/userspace since they cause iptables incompatibilities

Pozdrawiam
ChomAr
--
  84-120 Władysławowo         GG#: 420515