Takie tam.... BSD...

Michał Raś rasiu w tlen.pl
Wto, 3 Lut 2004, 19:38:58 CET

Użytkownik Fryderyk Dziarmagowski napisał:

>On Tue, 03 Feb 2004 19:19:23 +0100
>Tomasz Woźniak <ctr w post.pl> wrote:
>
>[...]
>>

>na głupie pytania są głupie odpowiedzi. nie łudź się. nic nie zastąpi
>własnych doświadczeń.

no ja bym wybral window2003 jakis taki na kilka prockow naraz. powinnien
miec dobry suport panowie w mundurkach na telefon :)
a tak powaznie to skoro juz tu jestes to wez pld bedziesz mial juz cos a
jak sie poduczysz (ja tez ;) ) to moze sie przezucisz na bsd
na aktualnym poziomie wiedzy mojej i twojej wydaje mi sie to bez
znaczenia czy wybierasz pld czy bsd jesli chodzi o bezpieczenstwo i tak
bedzie to wielka czana magia

--
pozdrawiam