Domena

Michał Raś rasiu w tlen.pl
Wto, 3 Lut 2004, 19:44:10 CET

Użytkownik Szymon 'trasher' K napisał:

>Panie, kup Pan gogle!
>http://www.google.pl/search?q=domeny&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=pl&lr=lang_pl

Panie :) gdyby mnie bylo stac na kupienie gogla to bym tyu nie marudzil
a tak swoja droga to szukalem tam lecz wynikWyniki *1* - *20* z ok.
*151,000*. Znaleziono w *0.15* sek.
mimo iz w krutkim czasie znaleziony nie dal mi pelnej satysfakcji
tam wyzej dalem taki wyraz *free* chodzi mi o cene w granicy 0zł

p.s. na piwo mnie aktualnie nie stac

--
pozdrawiam