[Ac] KDE i locale

Tomasz Kowalczyk kowalczt w ee.pw.edu.pl
Śro, 4 Lut 2004, 23:27:26 CET

Dnia śro 4. lutego 2004 23:09, Adam Gapiński napisał:
> Witam!
> Mógłby mi ktoś wytłumaczyć jak zmusić do działania język polski w KDE
> 3.2? Widzę pliki kde*i18n*, ale one zawierają wszystkie języki - jak
> zmusić KDE, aby "przestawiło się" na język polski? (póki co mam
> jeszcze taką paczkę kde-i18-pl-baaardzo_stara, ale tam brakuje już
> wielu rzeczy...)

rozwiazanie to :
1. [tom w tyson SPECS]$ rpm -qa | grep kde-i18n
kde-i18n-Polish-3.2.0-1
(dluuuugo sie budowalo :).

2. instalowac te kde*i18n* ale ustawiajac makro:
%_install_langs pl:pl_PL:en:en_US +jakie chcesz jezyki miec
w /etc/rpm/macros
Tomasz Kowalczyk
Linux Registered User #250866
gg:253480 ipv6only->http://tyson.bm6.pl