pierwszy kontak ze SPECEm kdmud2

Nie, 8 Lut 2004, 03:20:27 CET

Użytkownik Adam Gapiński napisał:

>Osóbka znana jako Michał Raś, wystukała:

>to pewnie brak jakichśtam kde*devel

>staaruteńkie to -- pewnie nikt tego nie męczy więc jesteś pionierem ;-)
>
>pozdrawiam

Hm, a czy Ty Michale jakieś standardowe kompilacje sam już przeprowadzałeś?
Nie ze spec'a, tylko ze źródełek gołych ze standardowym configure itd.
Proponuję ćwiczenie - wybudowanie samodzielne MPlayera (to były moje
pierwsze boje) z cvs:
ftp://ftp.mplayerhq.hu/MPlayer/cvs/MPlayer-current.tar.bz2
Ale tak, żeby używał:
ftp://ftp.mplayerhq.hu/MPlayer/releases/codecs/qt6dlls.tar.bz2
i ftp://ftp.mplayerhq.hu/MPlayer/releases/codecs/rp9win32codecs.tar.bz2
No i używać musi przynajmniej lame i xvida (oprócz tego, co już ma ze
sobą ;)).

Piszę to, bo kompilacja nie musi wiązać się od razu z budową pakietu, a
za to przy czymś takim obejrzałbyś trochę bliżej mechanizm zamiany
źródeł w binarki.

--
Wiesław Kierbedź
gg  2128870; wieslaw_kierbedz w jabber.org