iptables

Maciej Krzyzanowski maciek w hsm.net.pl
Czw, 5 Lut 2004, 11:58:18 CET

2004-02-05 napisal(a) Pan(i)

KG> proste pytanie: dlaczego?

Ja tam developer nie jestem, ale wydaje mi sie, ze to dlatego iz ac nie
jest jeszcze skonczone, a co z tego wynika nie wszystko jest w tej
chwili gotowe i decydujac sie na jego uzywanie trzeba miec
swiadomosc ze bedzie trzeba od czasu do czasu cos zbudowac. U mnie np
byla koniecznosc budowania sterownikow nvidii....ale jakos sie tym za
bardzo nie przejalem...nvidia budowala sie nie dluzej niz 5 minut wiec
nie widze wielkiego problemu...openoffice budowal sie 20h ale tez sie
dalo przezyc...

PS...zgaduje ze twoje nastepne pytanie bedzie dotyczylo apacha :) (nie
wiem dokladnie co tam bylo i byc moze zostalo juz poprawione ale jakis
haczyk tam byl :))

 Maciej Krzyżanowski
 maciek w hsm.net.pl
 "Jestem chory dziki wariat......"