cups+samba

Adam Jurkiewicz a.jurkiewicz w herc.com.pl
Czw, 5 Lut 2004, 20:49:02 CET

Dnia czw 5. lutego 2004 15:24, Krzysztof Garus napisał:
to co tu było to nie wiem ...
> po zmianie w device URI na numerek IP pokazał się błąd:
> "Unable to connect to SAMBA host, will retry in 60 seconds...ERROR:
w uri nie może być ip, musi być nazwa pc windowsowa, i do tego
linux musi ja poprawnie rozwiazywac na ip (ja dodaje do hosts).
aby smbclient -L nazwa_pc pokazał listę shares .... :-)

--
Adam Jurkiewicz : Inżynier Serwisu Linux
HERC : Linuxowe Systemy Sprzeday Detalicznej