Re: Re: problem z logowaniem jako zwykly urzytkownik

www.fighter.w.pl qrwamaca w go2.pl
Czw, 5 Lut 2004, 21:14:08 CET

Fryderyk Dziarmagowski <freetz w gmx.net>:

> [...]
urzytkownik. Morzliwe
komenda: su
urzytkownikiem su

>problem u mnie zniknął po doinstalowalniu aspell'a :D

a pralke sie kupuje w warzywniczym ?

problem juz byl opisywany i rozwiazaniem okazalo sie
doinstalowanie basha, ktory jest domyslny dla zwyklego
 usera, lub dopisanie basha do /etc/shells lub
zamiana /bin/bash na cos innego w /etc/passwd

regards