glibc 2.3.3 i generowanie locale

Paweł Zaskórski p.zaskorski w wp.pl
Czw, 5 Lut 2004, 22:44:45 CET

Witam,

przeszedłem na 2.6 a przy okazji uaktualniłem glibce (aktualnie mam
2.3.3-0.20040101.11). Przeczytałem, że mam sobie wygenerować locale przy
pomocy localedb-gen. Tak też zrobiłem, ale tylko dla pl_PL. Teraz
lamerskie pytanie - jakie jeszcze inne locale warto posiadać w systemie?
Powiecie pewnie - takie które będziesz używał. No tak, ale wydawało mi
się, że pl_PL jest wystarczającym wyborem. Myliłem się. Teraz np. w
gkrellm brakuje pliterek w opisie wykresu "Pamięć", jak i dni tygodnia
są ich pozbawione. Również w grze Wesnoth, którą sobie dziś zbudowałem
ze speca, po przestawieniu na język polski w grze brakuje pliterek.

Ktoś mógłby mi wyjaśnić sytuację? Z góry dziękuję.

--
Paweł Zaskórski
JID: pmz w jabberpl.org