nadal nvidia i atlon pod AC

WieslawKierbedz@farba.eu.org WieslawKierbedz w farba.eu.org
Pią, 6 Lut 2004, 18:39:23 CET

On Fri, Feb 06, 2004 at 06:26:03PM +0100, Michał Raś wrote:

> no racja nie mkfontdir bo wygenerowal pusty plik
> sadze ze nie ttmkfdir bo czegos takiego takiego nie ma nawet w polsku
> ale chyba to
> /usr/X11R6/bin/mkfontscale

> ustawienia monitora hmm
> w XF86Config duzo na ten temat nie mam
> Section "Monitor"
>     Identifier  "BENQ"
>     HorizSync   30 - 72.0
>     VertRefresh 50-120
> EndSection
> a te cyfry wziołem z instrukcji

> co do rozszezen to zastanawia mnie po to jest
glx - możesz tłumaczyć jak np. gl dla x ;) - przyjmijmy, że to po prostu
obsługa 3D
dri - direct rendering interface - dla nvidia to nie chodzi

> zanim to dopisze chcialbym to pojac
>
> [root w wilkas TrueType]# modinfo nvidia
> filename:    /lib/modules/2.4.25-0.1/misc/nvidia.o.gz
> author:      <none>
> license:     "NVIDIA"
> parm:        silence_nvidia_output int
> parm:        NVreg_VideoMemoryTypeOverride int
> parm:        NVreg_EnableVia4x int
Ja używam tego ^^^ NVreg_EnableVia4x=1 - bo mam via i agp 4x.
> parm:        NVreg_EnableALiAGP int
> parm:        NVreg_ReqAGPRate int
> parm:        NVreg_UpdateKernelAGP int
> parm:        NVreg_EnableAGPSBA int
> parm:        NVreg_EnableAGPFW int
> parm:        NVreg_SoftEDIDs int
> parm:        NVreg_Mobile int
> parm:        NVreg_ResmanDebugLevel int
> parm:        NVreg_FlatPanelMode int
>
> bo samo
> [root w wilkas TrueType]# modprobe nvidia
> Warning: loading /lib/modules/2.4.25-0.1/misc/nvidia.o.gz will taint the
> [...]

Nie - powiadamia cię, że toto nie ma licencji GPL.
Próbuj - wprawdzie wnisków nie ma (sam też nie wiem co ci tam szwankuje
macam tylko), ale mój config ślę.
Pozmieniaj ustawienia monitora.
WK