nadal nvidia i atlon pod AC

Michał Raś rasiu w tlen.pl
Pią, 6 Lut 2004, 19:00:46 CET

Użytkownik WieslawKierbedz w farba.eu.org napisał:

> glx - możesz tłumaczyć jak np. gl dla x ;) - przyjmijmy, że to po prostu
> obsługa 3D
> dri - direct rendering interface - dla nvidia to nie chodzi

a v4l ? to jest u ciebie

> Ja używam tego ^^^ NVreg_EnableVia4x=1 - bo mam via i agp 4x.

a jak tego uzyc?

> Nie - powiadamia cię, że toto nie ma licencji GPL.

uff a juz myslalem ze znow cos zle :)

> Próbuj - wprawdzie wnisków nie ma (sam też nie wiem co ci tam szwankuje
> macam tylko), ale mój config ślę.
dzieki zabieram sie do porownan co mi nie tak ale sadze ze to nie w tym
problem caly czas bo przeciez gdyby konfig byl zly to Alt+BS by nadal
dzialalo i moglbym wrocic do shella a dziala tylko C+A+Del :(

> Pozmieniaj ustawienia monitora.
przemysle to :)

--
pozdrawiam