nowe kde i libXft.so.1 (stare tez ma sie nie najlepiej)

Piotr 'Drozdo' Drozdowski drozdo w pf.pl
Sob, 7 Lut 2004, 17:14:31 CET

Dnia Sat, 07 Feb 2004 15:56:59 +0100
Wieslaw Kierbedz <WieslawKierbedz w farba.eu.org> napisał:

> Właśnie tak się temu przyglądam.
> Jechałem prawie rok na nescie.
> Nagle zaczął być "out of date".
> Przesiadłem się na ac, i...
> Zaczęły się kłopoty.
> A powód - wymieszane paczki - część "starych" z nesta ma wyższe release.
> Albo są z nowszych, niestabilnych wersji źródłowych (np. gnome 2.5).
>
> NIE MAM KŁOPOTÓW od kiedy wyczyściłem system z pozostałości nestowych.
> I polecam zrobienie tego samego.
>
> P.S. Nie używam też ac-test.

Jest jakaś łądna metoda znalezieniea i wymienienia nest(-test) na ac?
Bo mam w tej chwili workstację bez kde i mozilli - rodzina szaleje ;>
p.

--
Piotr Drozdowski
drozdo(at)uszatek.int.pl