PLD i mozilla

Michal Chruszcz troll w troll.one.pl
Sob, 7 Lut 2004, 19:00:37 CET

Some strange characters appeared on my screen... Probably on Wednesday 04 of
February 2004 21:00, Grzegorz typed:
> Mam pytanie dotyczące PLD-owej mozilli.
> Dlaczego nie mozillaPL ?!?
> Nikt nie lubi polskiej mozilli?!?
> Dlaczego nie ma nawet speca?...
>
> Pozdrawiam
> Grzegorz
>
> P.S.
> Wiem, wiem "jak chcesz to zrób"...

Ja nawet zacząłem u siebie robić speca do mozilli pl, ale przestałem w
momencie, gdy zauważyłem, że... nie ma nigdzie jej źródeł publicznie
dostępnych. Do tego mój mail z zapytaniem o to został luźno olany. Od
tamtego momentu jej nie używam. Zwłaszcza, że nawet nie ma włączonego
antialiasingu (w przeciwieństwie do PLDowskiej mozilli).

--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://prox.pl/~troll/?gallery