edycja menu w KDE 3.2

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Nie, 8 Lut 2004, 00:12:26 CET

(Sat, 7 Feb 2004 23:59:25 +0100) Adam Gorzkiewicz <adgor w isn.pl>:

> Wynikiem działania edytora menu powinno byc utworzenie/modyfikacja pliku
> ~/.config/menus/applications-kmenuedit.menu (przy standardowej
> konfiguracji). Sprawdź, czy takie cos Ci sie tworzy.

Tworzy sie pusty ~/.config/menus i w
~/.local/share/applications/kde-aterm.desktop (zmieniałem ikonę i polecenie
dla aterma). Zmiany nie są nadal widoczne, nie pomaga kasowanie ~/.local i
~/.config.

--
Robert 'dzeus' Graużenis
LRU #291194 & PLD Linux User